Navodila za sinhronizacijo z Birokratom

 

 

OSNOVNE NASTAVITVE

 

 

  • Kako pripravimo artikle v Birokratu da so predmet prenosa na splet
  • naziv, opis, kratek opis, slika....
  • namestitev vmesnika za prenos podatkov
  • uporabniško ime in geslo
  • prenos podatkov

 

 

 

 

OPCIJE IZDELKA - Barva in VELIKOST (opcija1 in opcija2)

 

 

  • primeri artiklov z različnimi opcijami. Npr, barva ali velikost
  • priprava šifrantov v birokratu
  • označitev barkode5
  • barva kot opcija 1
  • velikost kot opcija 2
  • slike na opciji

 

 

 

NASTAVITVE VMESTNIKA

 

  • novi izdelki
  • obstoječi izdelki
  • ne popravljaj opisov, nazivov in kratkih opisov
  • prenašaj slike
  • brisanje artiklov iz spletne strani s kljukico NE BRIŠI NEAKTIVNIH IZDELKOV
  • premikanje izdelkov v druge kategorije
  • na strani je druga cena kot v birokratu
  • prenos popustov iz birokrata
  • prenos filtrov iz birokrata
  • kreiranje drugačnih skupin, vrstin podvrst, kot jih ima birokrat

 

 

Sinhronizacija ne deluje? 

preverite seznam možnih napak ki ste jih naredili

 

 

 

Slike iz Birokrata se ne prenašajo na spletno stran? 

preverite seznam možnih napak ki ste jih naredili

 

 

OSTALI PROBLEMI

 

SINHRONIZACIJA MI NE PRENESE ARIKLA
 

  1. poglejte kodo artikla v birokratu
  2. poiščite to kodo v adminsitraciji
  3. preverite ali je slučajno artikel ugasnjen
  4. preverite če imate v nastavitvah vmesnika obkljukano v poglavju NOVI ARTIKLI: NE ODPIRAJ NOVIH ARTIKLOV

 

SINHRONIZACIJA NE PRENESE ZALOGE
 

  1. preverite ali imate v Birokratu enako šifro artikla kot jo imate na strani. Preverite šifro pri opciji. OEM šifra ni predmet prenosa.
  2. preverite ali imate na strani mogoče to šifro izdelka označeno pri katerem drugem izdelku
  3. preverite poslovno leto v nastavitvah birokrata in vmesnika

 

SINHRONIZACIJA NE PRENAŠA TEŽ ALI DOBAVNEGA ROKA

 

  1. pošljite mail na podpora@element.si da vam to opcijo prenosa vklopimo

 

PRENOS RAČUNOV IN PREDRAČUNOV NE DELUJE

 

  1. običajno Birokrat javi napako ZAKLEPANJE NI USPELO 1., kar pomeni, da imate na Birokratu vklopljeno sinhronizacijo med Birokrati in med seboj Birokrati nimajo iste verzije. Potrewbno jih bo uskladiti in šele potem lahko prenašate predračune
  2. lahko je problem v podatkih, ki jih je stranka vpisala ob naročilu. Napačna pošta, napačen naziv, čuden naslov itd... v tem primeru v adminsitraciji v trgovini uredite ponudbo in jo potem ponovno prenesite v Birokrata

 

PRENOS PREDRAČUNOV V BIROKRATA JAVI NAPAKO ČEŠ DA DOLOČEN ARIKEL NE OBSTAJA

 

  • odprite ta izdelek s to šifro v Birokratu in sprožite prenos
  • preverite ali imate v Birokratu odprto enako šifro dostave in plačila, kot jo imate odprto na strani

 

SINHRONIZACIJA MI JE VSE ARTIKLE POBRISALA

 

  • izbrali ste napačno poslovno leto v nastavitvah vmesnika in hkrati nimate obkljukano kljukice: NE BRIŠI NEAKTIVNIH IZDELKOV
  • šifre na strani so popolnoma drugačne kot jih imate v Birokratu

    Nemudomo pošljite na podpora@element.si prošnjo da vam uredimo backup strani.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih