Razvoj elShopa v letu 2022

Vsem uporabnikom spletne trgovine elShop, ki ste prispevali nove ideje, se zahvaljujemo za izčrpen seznam. Po podrobnem pregledu smo sestavili seznam nadgradenj, ki vam bodo v prihodnje pomagale pri delu.

 

NEZAKLJUČENA NAROČILA IN NEPLAČANI PREDRAČUNI

Pogosto se vam dogaja, da vaše stranke naročila ne zaključijo, veliko pa je tudi takih kupcev, ki izberejo plačilo po predračunu in ga ne poravnajo. Taka naročila ostajajo nedokončana. Večina spletnih trgovcev to rešuje z različnimi oblikami obveščanja, nekateri za zaključena naročila in pravočasno plačane predračune ponujajo tudi nagrade. Eden izmed ciljev razvoja elShopa bo spletnim trgovcem ponuditi rešitve, s katerimi boste povečali odstotek zaključenih nakupov in plačanih predračunov.

 

 

 

 

ENOSTAVNEJŠA HITRA KOŠARICA


Velik poudarek ste namenili košarici in postopku nakupa. Strinjamo se, da je potrebno košarico in postopek nakupa poenostaviti in ju narediti preglednejše. Za sistem elShop to predstavlja večjo predelavo, zato smo sprejeli sklep, da bomo košarico v letu 2022 spremenili in nadgradili. Nova košarica bo bolj prodajno usmerjena in bo omogočala dodatne module za pospeševanje zaključka naročila.

V košarici bodo dodatna obvestila o razliki do dodatnega popusta in možnost ponujanja promocijskih artiklov na zaključku naročila.

Stranko bomo v košarici posebej obveščali, koliko ji manjka do dodatnega popusta. Ob zaključku naročila boste lahko določili promocijske artikle, katere bo stranka ob zaključku naročila dodala k nakupu. Prejela bo tudi enkratno kodo za popust, ki bo veljavna npr. 30 min od začetka nakupovanja. Takšna koda naj bi spodbudila, da stranka zaključi naročilo.

 

 

 

 

ORDER MANAGEMENT


Mnogi so izpostavili trenutno nepreglednost stanja odprtih naročil. V ta namen bomo razvili modul ORDER MANAGEMENT, s katerim boste lahko za vsako naročilo spremljali stanje. V order managementu boste lahko tudi za vsako stanje odprtega naročila nastavljali avtomatska sporočila, ki se bodo stranki pošiljala.

V sklopu ORDER MANAGEMENTA imamo plan tudi integrirati dostavne službe v obsegu, kolikor to omogočajo njihovi sistemi.

 

 

 

 

KODE ZA POPUST


Veliko je bilo tudi predlogov o avtomatskih kodah za popust. Urejanje, beleženje in kreiranje kod za popust je lahko precej zamudno in zahteva veliko mero doslednosti. Trenutno je kreiranje kod ročno delo, zato smo se odločili, da bomo kode za popust nadgradili in del njih tudi avtomatizirali. Možno bo avtomatično kreiranje ob nakupu, registraciji ali izpolnjenem obrazcu. Vsakemu naročilu boste lahko definirali, kakšna avtomatična koda se generira, s tem pa boste lahko stranke spodbujali k ponovnemu nakupu ali registraciji. Generirana koda bo avtomatično poslana na mail, možno pa jo bo tudi natisniti v pdf obliki in jo priložiti v paket. V kolikor koda za popust še ni bila izkoriščena, bo sistem avtomatično nekaj dni pred iztekom stranko po mailu opozoril, da bo koda za popust kmalu postala neveljavna in da naj jo čim prej izkoristi.

 

 

KOLIČINSKI POPUSTI


S količinskimi popusti boste lahko nastavljali višino popusta pri nakupu različnih količin artikla.

 

MINIMALNA KOLIČINA IN PAKIRANJE


Pri določenih artiklih imate nastavljeno ceno na 1 komad, ampak je minimalna naročena količina takega artikla večja kot 1 komad. Zato bomo nadgradili artikle z minimalno količino in pakiranjem takega izdelka.

 

 

 

 

SEZNAM ŽELJA


Nadgradili bomo seznam želja, da boste lahko uredniki spletne trgovine spremljali, kaj imajo vaši kupci na seznamu. Tako jih boste lahko tudi spodbudili z raznimi popusti ali kodami za popust k nakupu artiklov iz seznama želja. Stranka si bo lahko nastavila obvestilo, ko bodo artikli na seznamu želja prejeli popust, ali pa bo zaloga padla pod določeno količino. S seznamom želja bo stranka lahko tudi vam poslala povpraševanje za ponudbo.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih