Ne dobim maila o naročilu oz jih dobim z zamudo?

Nekaterih naj ne bi dobil sploh, drugi pa naj bi prišli z zelo veliko zamudo

Naročila je vedno potrebno preverjati v administraciji, kjer so 100% vsa naročila zabeležena. To da vas spletna stran obvesti po mailu, da je prišlo naročilo je zgolj ´´bonbonček˝ in se na mail nikoli ne moremo zanesti 100% ker je dostavljivost takega maila odvisna od večih faktorjev:

 

  1. Mail pošlje robot iz spletne strani na osebni mail, kar pomeni da je visoka verjetnost spamm filtriranja in ˝spam carinikov˝ ki ta mail pregledajo, analizirajo preskenirajo in dostavijo lahko tak mail s zamudo, Odvisno kolikšen je naval teh mailov v nekem trenutku.
  2. Velika verjetnost, da spamm filtri pri vsakem posamezniku tak mail prepoznajo kot spamm, ker so v tem mailu vsi faktorji, ob kater se spotaknejo strogi spamm filtri (na katere ne moremo vplivati sami, razen če gremo konkretno do teh oseb, in jim ročno nastavimo na njihovem računalniku milejši spamm filter) Ti daktorji so: znak €, priponka, povezave, slikce itd…
  3. TOREJ: Mail obvestilo o prispelem naročilu je zgolj opomnik, da morate iti pogledati naročila v administracijo, ni pa nekaj na kar bi se lahko zanesti 100%!

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih