Zbiranje idej o razvoju elShopa

 

Pošljite vaše predloge in ideje do 31. 5. 2022.

Spoštovani uporabniki programa elShop in spletni trgovci,

Pišemo vam z željo, da sodelujete in pomagate pri razvoju programa elShop. Zavedamo se, da ste stranke tiste, ki nam sporočate v katero smer naj se program razvija in kater dodatne module potrebujete, ki bo vašo prodajo na spletu olajšal ali pa jo povečal. Zbrali bomo vaše predloge in komentarje in jih strnili v seznam za nadaljnji razvoj, ki ga boste lahko spremljali. Zato vas prosimo, da to vzamete resno in vase ideje pošljete na elektronski naslov ideje@element.si najkasneje do 31. 5. 2022.

Področje e-trgovine se hitro spreminja in letos ni bilo nič drugače. Področje spletne prodaje se je v zadnjih nekaj letih močno spremenilo.  Če ste na to pripravljeni,  lahko ponudite boljše izkušnje in spodbujate globlje, dolgoročne odnose s svojimi strankami. Podjetja ste se zaradi pandemije COVID-19 morala soočiti  z več spremembami, kot v prejšnjih dveh desetletjih. Čeprav je trenutno nedvomno veliko izzivov, s katerimi se sooča spletna trgovina, predstavlja tudi več priložnosti kot kdaj koli prej za inovacije in izstopanje od konkurence.

Potrebe trgovcev se hitro spreminjajo in s tem industrija spletne prodaje razvija nove trende in tehnologije. Kot spletni trgovec je pomembno, da ostanete pred drugimi in sledite najnovejšim trendom e-trgovine, če želite ostati konkurenčni.

Hkrati se vedenje potrošnikov hitro razvija in spreminja. Ker se na spletu porabi več denarja kot kdaj koli prej, so pričakovanja strank ogromna. Ljudje so bolj selektivni glede tega, od katerih podjetij naj kupujejo, in manj sprejemajo počasne dobavne roke, slabo komunikacijo, drago dostavo, negotovo kakovost in vse več pogledujejo za možnosti vračila kupljenega izdelka v primeru nezadovoljstva...

Stroški pošiljanja in nabave rastejo z zaskrbljujočo hitrostjo, medtem ko donosnost spletnega oglaševanja strmo pada. Pridobili ste nove dragocene izkušnje in prišli do novih kreativnih idej. Kako strankam sporočate čas dostave? Kupci zdaj pričakujejo hitro, brezplačno in pravočasno dostavo ter pred nakupom tudi poiščejo predvidene roke.  Če obljuba o pošiljanju ni izpolnjena, lahko to pomembno vpliva na zaupanje potrošnikov.

Trgovci morate zato biti bolj pregledni skozi celotno izkušnjo košarice. Tu je še ena priložnost za vas, da najdete kreativne rešitve ki vas razlikuje od konkurence. Ker se inventar zapleta, moramo potrošnikom omogočiti   fleksibilnost, da oddajo prednaročila, razdelijo naročila ali prevzamejo izdelek v trgovini. Če ponujate samo en način dostave, bo stopnja zapustitve vozička verjetno višja. Potrošnik mora čutiti, da je čas od nakupovanja do posedovanja izdelka v rokah krajša in manj zapletena izkušnja.

Kako ustvarite učinkovito vsebino za izboljšanje zadrževanja strank? Ker se pošiljanje masovnih e-novic postopoma opušča, morate spletni trgovci raziskati nove načine za privabljanje strank in z njimi graditi pozitivne dolgoročne odnose. Eden od načinov za to je oblikovanje izkušnje po nakupu in uporaba vsebine za njeno izboljšanje.

Storitev za stranke po nakupu je izjemno pomembna. Če nekdo kupuje nekaj, česar še nikoli ni kupil, zahteva dodatne obrazložitve in razlago in zato morate imeti vabljivo vsebino. Ustvarite videoposnetke z navodili, pokažite, kako drugi ljudje uporabljajo vaše izdelke, in zgradite skupnost okoli tega. Tako boste resnično imeli ta odnos s strankami.

Razmerje s stranko se ne konča ob nakupu, ampak šele začne. Zato je priljubljenost naročniških modelov danes v porastu. Naročnine so odličen način za izboljšanje zadrževanja strank in spopadanje s starodavnim izzivom spletne trgovine 'enkratnega kupca' – še posebej aktualnega po božiču, ko se blagovne znamke močno borijo, da bi svoje počitniške kupce znova vrnile k nakupu.

Trend, ki se vse bolj danes pojavlja je, skupinski nakup. Ja, danes so popusti glavno gonilo spletne prodaje. Kako dobiti izdelek ceneje, kot drugje. Kot posledica tega, marsikateri trgovci s pomočjo skupinskega popusta omogočijo nekonkurenčni popust, na račun velikega volumna prodaje določenega izdelka.

Stranke pričakujejo več? Kako se soočate s temi izzivi in ​​kako nagovarjate stranke danes bolje od konkurence? Kako vzdržujete komunikacijo z vašimi obstoječimi strankami?  Kako zagotovite podporo strankam, koliko imate v vseh teh poplavah zahtev urejeno avtomatizacijo, ali kako si predstavljate da bi bila avtomatizacija v teh področjih lahko urejena bolje?

To so le ene izmed mnogih idej, ki bi vam lahko izkušnje spletne prodaje nadgradilo. Mi pa smo tukaj za vas, da vam jih poizkusimo realizirati ali pa se o njih pogovoriti kako jih izboljšati. In kater po vaših izkušnjah dejansko delujejo… Imate mogoče vi kakšno idejo…

Skupaj, vsi uporabniki elShopa, lahko naredimo spletno prodajo z elShop programom boljšo in konkurenčnejšo. Kaj vam v spletni trgovini manjka, pa mislite, da bi vam veliko doprineslo k boljši prodaji, komunikaciji, uporabniški izkušnji, lažji prodaji, analizi…. . Kaj bi vam olajšalo delo? 

Tukaj pa vas prosimo, da vsi prispevate vaše ideje želje in izboljšave, ki bodo prispevale k skupni izboljšavi in napredku. Res je, da boste marsikateri pomislili, ne bom delil mojega znanja drugim, ampak morate se zavedati, da če boste dali svoje ideje, boste tudi prejeli veliko novih idej in nasvetov, ki jih bomo z vami s pomočjo programa elShop dodatno razvili in dopolnili,  da bo vaše delo že lažje in učinkovitejše.

Zbiramo ideje, predloge, želje in izboljšave! Vsaka ideja, je dobra, najslabša pa tista, ki je ni. Vabimo vas, da razmislite, združite glave med sodelavci, ter nam pomagate, da naredimo naš/vaš program elShop še boljši!

Pišite nam na ideje@element.si. Ob pregledu teh idej, bomo napisali poročilo in plan nadgradenj ali dodatnih produktov, ki bo viden vsem.
Bodite soustvarjalci!

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih