Ključnega pomena za dobro njadljivost so vsebine in meta podatki.
Meta podatke boste lahko vpisali za vsako posamezno vsebinsko stran in podstran, kot tudi za vsak posamezen nivo spletne trgovine.
Optimizacija na nivoju artiklov se vrši avtomatsko na podlagi besedil artikla (naziv, kratki opis, ...)
1.) Naziv artikla naj vsebuje tudi ključne besede
2.) Kratek opis naj vsebuje ključne besede
Npr: Predlagam, da besedo IZDELEK zamenjate z besedo GEL ZA PRHANJE (Je inovativni izdelek za vse tipe kož. Narejeno iz 100% Deviškega olivnega olja z vitaminoma A in E, ki sta nujno potrebna za zdravo kožo, saj gel vlaži, hkrati dovaja vse blagodejne učinke olivnega olja – učinke proti staranju kože.)
3.) V dolgem opisu pa naredite sledeče:
> Napišite naslov opisa in ga označite kot slog NASLOV 2. Ne prepisujte naziva artikla, ampak uporabite drugačne besedne zveze
> Uporabite podnaslov NASLOV 3 – v smiselnem stavku podnaslova vključite ključne besede
> V besedilu opisa ključne besede označite z BOLD textom in iz njih morda naprej naredite Interne linke. Npr. če imate besedo LIČILO/A v opisu to besedo povežite do vaše strani v trgovini LIČILA ali morda do katere novice
4.) Napišite čim več člankov/novic kar koli texti ki jih bo google bral in se bodo zraven artiklov tudi prikazovali. Te članke povežite za artikli. To naredite tako, da ko pišete novico, imate v zavihku še PRODAJNI PROGRAM ki ga povežete. Poiščite še sorodne članke in jih povežite. Ko pišete članke upoštevajte v opisu članka vse to, kar velja za opis artikla. Bold linki NASLOV2 in NASLOV3
5.) ZELO POMEMBNO: Vsaka slika pri artiklu in novici naj bo v administraciji komentirana. Vpišite komentarje.
6.) TEHNIČNI PODATKI – vpišite tehnične podatke artikla. Uporabite ključne besede
7.) FILTRI – uporabite filtre
8.) Naredite opise skupin, vrst in naredite bannerje za vsako trgovinsko kategorijo. V opisu uporabite enaka pravila, kot jih morate uporabljati pri dolgem opisu izdelka