V sistemu elShop je poskrbljeno, da boste lahko sami optimizirali vašo spletno stran ali spletno trgovino za čimboljšo uvrstitev v spletnih iskalnikih.
Ključnega pomena za dobro njadljivost so vsebine in meta podatki.
Meta podatke boste lahko vpisali za vsako posamezno vsebinsko stran in podstran, kot tudi za vsak posamezen nivo spletne trgovine.
Optimizacija na nivoju artiklov se vrši avtomatsko na podlagi besedil artikla (naziv, kratki opis, ...)
1.) Naziv artikla naj tudi vsebuje ključne besede
2.) Kratek opis naj vsebuje ključne besede
Npr: Predlagam, da besedo IZDELEK zamenjate z besedo GEL ZA PRHANJE (Je inovativni izdelek za vse tipe kož. Narejeno iz 100% Deviškega olivnega olja z vitaminoma A in E, ki sta nujno potrebna za zdravo kožo, saj gel vlaži, hkrati dovaja vse blagodejne učinke olivnega olja – učinke proti staranju kože.)
3.) V dolgem opisu pa naredite sledeče:
> Napišite naslov opisa in ga označite kot slog NASLOV 2. Ne prepisujte naziva artikla, ampak uporabite drugačne besedne zveze
> Uporabite podanslov NASLOV 3 – v smiselnem stavku podanslova vključite ključne besede
> V besedilu opisa ključne besede označite z BOLD textom in iz njih morda naprej naredite Interne linke. Npre če imate besedo v opisu LIČILO/A to besedo povežite do vaše strani v trgovini LIČILA ali morda do katere novice
4.) Napišite čim več člankov/novic kar koli texti ki jih bo google bral in se bodo zraven artiklov tudi prikazovali. Te članke povežite za artikli. To naredite tako, da ko pišete novico, imate v zavihku še PRODAJNI PROGRAM ki ga povežete. Poišlite še sorodne člankei in jih povežite. Ko pišete članke upoštevajte v opisu članka vse to, kar velja za opis artikla. Bold linki NASLOV2 in NASLOV3
5.) ZELO POMEMBNO: Vsaka slika pri artiklu in novici naj bo v administraciji komentirana. Vpišite komentarje.
6.) TEHNIČNI PODATKI – vpišite tehnične podatke artikla. Uporabite ključne besede
7.) FILTRI – uporabite filtre
8.) Naredite opise skupin, vrst in naredite bannerje za vsako trgovinsko kategorijo. V opisu uporabite enaka pravila, kot jih morate uporabljati pri dolgem opisu izdelka