Vprasalnik
kontakt

Optimizacija strani in vaš prodajni program!

Kam vpišem podatke za optimizacijo?

 

V sistemu elShop je poskrbljeno, da boste lahko sami optimizirali vašo spletno stran ali spletno trgovino za čimboljšo uvrstitev v spletnih iskalnikih.

 

Ključnega pomena za dobro njadljivost so vsebine in meta podatki.

 

Ne čakajte in začnite z optiizacijo že danes!

 

Meta oznake boste lahko vpisali za vsako posamezno vsebinsko stran in podstran, kot tudi za vsak posamezen nivo spletne trgovine.

Optimizacija na nivoju artiklov se vrši avtomatsko na podlagi besedil artikla (naziv, kratki opis, ...)

 

 

Optimizacija spletne trgovine

 

Optimizacija prodajnega programa

 

1.) Naziv artikla naj tudi vsebuje ključne besede 

 

2.) Kratek opis naj vsebuje ključne besede

 

3.) V dolgem opisu pa naredite sledeče:

> Napišite naslov opisa in ga označite kot slog NASLOV 2. Ne prepisujte naziva artikla, ampak uporabite drugačne besedne zveze
> Uporabite podanslov NASLOV 3 – v smiselnem stavku podanslova vključite ključne besede
> V besedilu opisa ključne besede označite z BOLD textom in iz njih morda naprej naredite Interne linke. Npre če imate besedo v opisu LIČILO/A to besedo povežite do vaše strani v trgovini LIČILA ali morda do katere novice

 

POMEMBNO!!!

4.) Napišite čim več člankov in novic  ki jih bo google bral in se bodo zraven artiklov tudi prikazovali. Te članke povežite za artikli. To naredite tako, da ko pišete novico, imate v zavihku še PRODAJNI PROGRAM ki ga povežete. Poišlite še sorodne člankei in jih povežite.  Ko pišete članke upoštevajte v opisu članka vse to, kar velja za opis artikla. Bold linki NASLOV2 in NASLOV3

 

POMEMBNO!!!! -> Več člankov bolje bo – morda naredite razdeleg BLOG in tam pišite vse članke in zanimivosti – poizkusite najti vsaj 1 do 2 članka tedensko. Google smatra nove dodatne  vsebine kot zelo pozitivno in vas bo nagradil z višjo uvrstitvijo.

 

5.) ZELO POMEMBNO: Vsaka slika pri artiklu in novici naj bo v administraciji komentirana. Vpišite komentarje.

 

6.) TEHNIČNI PODATKI – vpišite tehnične podatke artikla. Uporabite ključne besede

 

7.) FILTRI – uporabite filtre

 

8.) Naredite opise skupin, vrst in naredite bannerje za vsako trgovinsko kategorijo. V opisu uporabite enaka pravila, kot jih morate uporabljati pri dolgem opisu izdelka

 

9.) Vpišite ročno meta podatke na vsak nivo vašega prodajnega programa

 

10) Vpišite prijazne url za vsak nivo in za vsak artikel. V prijaznih URLjih upoštevajte tudi znak /   npr: www.vasa-spletna-stran.si/oblacila/hlače/jeans-hlace-levis-501 

 

UPORABNE POVEZAVE:

 

Google Trends
Preverite najpogostejše iskalne pojme v isklniku Google

KLIK

 

Tag Assistant (by Google) za Chrome brskalnik

KLIK

 

META SEO inspector - Chrome Web Store

Useful to inspect the meta data found inside web pages, usually not visible while browsing.

KLIK

 

Open SEO Stats(Formerly: PageRank Status) 

KLIK